RSS

Daglige arkiver: august 23, 2012

Prosjekteksamen gallery

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den august 23, 2012 i Prosjekteksamen

 

1.1: 4 Index side

strong>Brief:

Bruk notepad til å lage en nettside som kalles Index.html. Siden skal ha med følgende elementer:

-Header tekstelement(test ut ulike størrelser)
-Paragraf tekst element
-Bilde/Image element
-Link til egen reflektert dagbok

Websiden:

Notepad:

Velg selv hvilket innhold de ulike elementene skal ha.

Jeg gjorde litt mer enn hva som stod i oppgaven og ser jeg har utarbeidet filen mye tile de neste leksjonene. Jeg synes alt var og er vanskeligt. Alt som er nytt for meg må jeg bruke MYE tid for å lese,youtube og kikke på vedlagte leksjoner, og bare dette kan ta 2 dager for å skjønne litt av tegningen. Jeg slet først i grunn med hvor jeg skulle plassere de ulike kodene,og finne ut hvor og når jeg skulle lukke taggen når jeg skulle mixe flere koder på samme linnje. Alle disse kodene var gresk for meg, ante ikke hvordan jeg skulle få dette til, men jeg klarte å prestere noe til slutt etter mye lesing.

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den august 23, 2012 i aktivitet